Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: „Rozporządzenie”, informuję, że:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Taxpoint sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Prądnicka 4, 30-002 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa — Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000301855, NIP 9452099237, kapitał zakładowy: 70.000,00 PLN (dalej: „Spółka”);
Pana/Pani dane osobowe tj. imię i nazwisko, adres e-mail oraz inne dane, które poda Pan/Pani w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną nam wiadomość na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia, tj. w ramach realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki polegającego na możliwości przekazania odpowiedzi na pytanie dotyczące naszej działalności gospodarczej lub nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji w ramach działalności gospodarczej;
W przypadku zamiaru lub konieczności przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w innych celach niż wskazane powyżej, Spółka zobowiązana będzie do wykazania odpowiedniej podstawy prawnej takiego przetwarzania;
Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane przez Spółkę osobom trzecim, w tym innym podmiotom powiązanym ze Spółką oraz zaufanym współpracownikom Spółki (firmie świadczącej usługi IT itp.); podmioty te mogą przetwarzać Pana/Pani dane osobowe na podstawie umowy zawartej ze Spółką i tylko zgodnie z poleceniami Spółki;
Spółka nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych do państw trzecich;
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez Spółkę w okresie utrzymywania bieżących relacji, np. odpowiedzi na zapytanie, przedstawienia oferty współpracy, wymiany korespondencji a po ustaniu relacji do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z ww. relacji; w każdym przypadku jednak zaprzestaniemy przetwarzania danych osobowych po zgłoszeniu skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania;
Na warunkach wskazanych w Rozporządzeniu ma Pan/Pani prawo dostępu do Pana/Pani danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania;
Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa podania imienia i nazwiska oraz adresu e-mail będzie skutkować brakiem możliwości nawiązania z nami kontaktu;
Ma Pan/Pani prawo wnieść skargę do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych), jeśli przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych przez Spółkę będzie naruszało postanowienia Rozporządzenia;
Spółka nie planuje podejmować decyzji, które opierać się będą wyłącznie na
zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, Pana/Pani danych osobowych oraz wywoływać wobec Pana/Pani skutki prawne lub w podobny sposób na Pana/Panią wpływać.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: „Rozporządzenie”, informuję, że:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Taxpoint sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Prądnicka 4, 30-002 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa — Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000301855, NIP 9452099237, kapitał zakładowy: 70.000,00 PLN (dalej: „Spółka”);
Pana/Pani dane osobowe tj. imię i nazwisko, adres e-mail, będą przetwarzane wyłącznie w celu przekazywania Panu/Pani informacji o organizacji kolejnego webinarium Taxpoint Bistro na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia, tj. w ramach realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki polegającego na informowaniu swoich Klientów, potencjalnych Klientów oraz osób z nimi współpracujących o najważniejszych zmianach w prawie, orzeczeniach lub innych kwestiach istotnych z punktu widzenia zakresu usług świadczonych przez Spółkę;
W przypadku zamiaru lub konieczności przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w innych celach niż wskazane powyżej, Spółka zobowiązana będzie do wykazania odpowiedniej podstawy prawnej takiego przetwarzania;
Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane przez Spółkę osobom trzecim, w tym innym podmiotom powiązanym ze Spółką oraz zaufanym współpracownikom Spółki (firmie świadczącej usługi IT itp.); podmioty te mogą przetwarzać Pana/Pani dane osobowe na podstawie umowy zawartej ze Spółką i tylko zgodnie z poleceniami Spółki;
Spółka nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych do państw trzecich;
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez Spółkę do czasu wniesienia przez Pana/Panią sprzeciwu wobec przetwarzania; sprzeciw może Pan/Pani wnieść, kontaktując się ze Spółką mailowo: biuro@taxpoint.pl lub korespondencyjnie na adres wskazany w pkt 1 powyżej;
Na warunkach wskazanych w Rozporządzeniu ma Pan/Pani prawo dostępu do Pana/Pani danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania;
Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania będzie skutkować brakiem możliwości przesyłania Panu/Pani informacji o organizacji kolejnego webinarium Taxpoint Bistro;
Ma Pan/Pani prawo wnieść skargę do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych), jeśli przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych przez Spółkę będzie naruszało postanowienia Rozporządzenia;
Spółka nie planuje podejmować decyzji, które opierać się będą wyłącznie na
zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, Pana/Pani danych
osobowych oraz wywoływać wobec Pana/Pani skutki prawne lub w podobny sposób na Pana/Panią wpływać.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: „Rozporządzenie”, informuję, że:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Taxpoint sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Prądnicka 4, 30-002 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000301855, NIP 9452099237, kapitał zakładowy: 70.000,00 PLN (dalej: „Spółka”);
Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w Spółce na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia w związku z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy; jeśli zechce nam Pan/Pani przekazać informacje wykraczające poza zakres wynikający z powyższych przepisów lub wyrazi chęć udziału w rekrutacjach prowadzonych przez Spółkę w przyszłości, Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą wówczas w oparciu o udzieloną przez Pana/Panią zgodę na postawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia;
Może Pan/Pani cofnąć swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie, informując nas o tym osobiście, drogą mailową (biuro@taxpoint.pl) lub pisemnie na adres wskazany w pkt 1 powyżej; wycofanie Pana/Pani zgody będzie pozostawało bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przez Spółkę, dokonanego na podstawie Pańskiej zgody przed jej cofnięciem;
W przypadku zamiaru lub konieczności przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w innych celach niż wskazane powyżej, Spółka zobowiązana będzie do wykazania odpowiedniej podstawy prawnej takiego przetwarzania;
Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane przez Spółkę osobom trzecim, w tym innym spółkom powiązanym, zaufanym współpracownikom Spółki (firmie świadczącej usługi IT, firmie świadczącej usługi HR itp.); podmioty te przetwarzają dane na podstawie umowy zawartej ze Spółką i tylko zgodnie z poleceniami Spółki;
Spółka nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych do państw trzecich;
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez Spółkę do czasu zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko, a w przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, maksymalnie przez okres 1 roku od momentu zakończenia rekrutacji, w której Pan/Pani brał/-a udział;
Ma Pan/Pani prawo dostępu do Pana/Pani danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania i żądania ich przeniesienia do innego administratora danych osobowych, jeśli przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
Ma Pan/Pani prawo wnieść skargę do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych przez Spółkę będzie naruszało postanowienia Rozporządzenia;
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania będzie skutkowała brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym w Spółce;
Spółka nie planuje podejmować decyzji, które opierać się będą wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, Pana/Pani danych osobowych oraz wywoływać wobec Pana/Pani skutki prawne lub w podobny sposób na Pana/Panią wpływać.