Taxpoint spółka z o.o. dba o prywatność i bezpieczeństwo danych osobowych swoich Klientów, działając zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (Rozporządzenie). Niniejsza polityka prywatności zawiera informacje o przetwarzaniu przez Taxpoint spółka z ograniczoną odpowiedzialnością danych osobowych następujących osób:
I
Pracowników i współpracowników swoich klientów i kontrahentów.
II
Uczestników organizowanych przez Taxpoint wydarzeń (np. webinarów, szkoleń, warsztatów, konferencji) oraz osób, które zapisały się na nasz newsletter lub otrzymują od nas alerty podatkowe lub inne informacje handlowe.
III
Osób kontaktujących się z Taxpoint spółka z o.o. poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej.
IV
Kandydatów do pracy.
V
Polityka Cookies (w ramach niniejszej polityki informujemy również o zasadach stosowania plików cookies oraz podobnych technologii na naszej stronie internetowej, w tym o celach ich wykorzystania oraz możliwościach zarządzania ustawieniami cookies przez użytkowników).
1.
Administrator danych osobowych
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Taxpoint sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Prądnicka 4, 30-002 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000301855, NIP 9452099237, kapitał zakładowy:
70.000,00 PLN (dalej: „Spółka”).
Może się Pan/Pani skontaktować ze Spółką poprzez wskazany powyżej adres lub mailowo: biuro@taxpoint.pl.
2.
Jak pozyskaliśmy Pana/Pani dane?
O ile nie przekazał/-a nam Pan/Pani swoich danych osobowych osobiście, Pana/Pani dane osobowe zostały pozyskane przez Spółkę od Pana/Pani pracodawcy, zleceniodawcy, kontrahenta lub kontrahenta Pana/Pani pracodawcy.
3.
W jakim celu dane są przetwarzane?
Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu zawarcia i wykonania umowy świadczenia usług doradczych przez Spółkę, przekazywania informacji o działalności Spółki i możliwych formach współpracy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) lub f) Rozporządzenia. Prawny interes Spółki uzasadniający prawo do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych polega na uzyskaniu od Pani/Pana lub za Pani/Pana pośrednictwem danych i informacji niezbędnych do świadczenia w/w usług, określenia warunków współpracy, nawiązania lub utrzymania kontaktów biznesowych.
Pana/Pani dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu wypełnienia ciążących na Spółce obowiązków prawnych wynikających z ustaw rachunkowych i podatkowych, a także z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia.
W przypadku zamiaru przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w innych celach niż wskazane powyżej, Spółka zobowiązana będzie do wykazania odpowiedniej podstawy prawnej takiego przetwarzania.
4.
Jakie dane są przetwarzane?
Pozyskane przez Spółkę dane osobowe Pana/Pani dotyczące to w szczególności imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, stanowisko, miejsce pracy, adres miejsca pracy lub prowadzenia działalności gospodarczej; dane te nie stanowią danych wrażliwych.
5.
Komu dane mogą być udostępniane?
Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane przez Spółkę osobom trzecim, w tym innym spółkom z Grupy Taxpoint, do której należy Spółka, zaufanym współpracownikom Spółki (firmie świadczącej usługi IT, doradcom prawnym i podatkowym, tłumaczom itp.) lub upoważnionym organom państwowym.
Spółka nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych do państw trzecich.
6.
Czy przekazanie danych jest konieczne?
Jeśli przekazuje nam Pan/Pani swoje dane samodzielnie, przekazanie to jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania może skutkować brakiem możliwości zawarcia i wykonania przez Spółkę umowy z Pana/Pani pracodawcą.
7.
Jak długo dane będą przetwarzane?
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez Spółkę przez okres niezbędny do wykonania umowy oraz okres przedawnienia roszczeń związanych z tą umową, chyba że przepisy prawa będą wymagać przetwarzania przez okres dłuższy.
8.
Jakie ma Pan/Pani uprawnienia?
W sytuacjach wskazanych w Rozporządzeniu ma Pan/Pani prawo dostępu do Pana/Pani danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania i żądania ich przeniesienia do innego administratora danych osobowych, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia.
Ma Pan/Pani prawo wnieść skargę do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych przez Spółkę będzie naruszało postanowienia Rozporządzenia.
9.
Profilowanie
Spółka nie planuje podejmować decyzji, które opierać się będą wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, Pana/Pani danych osobowych oraz wywoływać wobec Pana/Pani skutki prawne lub w podobny sposób na Pana/Panią wpływać.
1.
Administrator danych osobowych
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Taxpoint sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Prądnicka 4, 30-002 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000301855, NIP 9452099237, kapitał zakładowy: 70.000,00 PLN (dalej: „Spółka”).
Może się Pan/Pani skontaktować ze Spółką poprzez wskazany powyżej adres lub mailowo: biuro@taxpoint.pl.
2.
W jakim celu dane są przetwarzane?
Pana/Pani dane osobowe, tj. imię i nazwisko, nazwa firmy oraz adres e-mail, będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia w celu przekazywania Panu/Pani cyklicznych informacji o opublikowaniu na blogu „Taxpoint of View” nowych artykułów, zaproszeń na organizowane lub współorganizowane przez Spółkę wydarzenia takie jak webinaria, szkolenia i seminaria, w tym m.in. w ramach cyklu webinarium „Taxpoint Bistro”, innych alertów podatkowych i informacji handlowych.
Prawny interes Spółki uzasadniający prawo do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych polega na informowaniu swoich Klientów, potencjalnych Klientów oraz osób z nimi współpracujących o najważniejszych zmianach w prawie, orzeczeniach lub innych kwestiach istotnych z punktu widzenia zakresu działalności prowadzonej przez Klienta oraz usług świadczonych przez Spółkę.
W przypadku zamiaru lub konieczności przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w innych celach niż wskazane powyżej, Spółka zobowiązana będzie do wykazania odpowiedniej podstawy prawnej takiego przetwarzania.
3.
Komu dane mogą być udostępniane?
Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane przez Spółkę osobom trzecim, w tym innym spółkom z Grupy Taxpoint, do której należy Spółka oraz zaufanym współpracownikom Spółki (firmie świadczącej usługi IT, współpracownikom B2B itp.); podmioty te mogą przetwarzać Pana/Pani dane osobowe na podstawie umowy zawartej ze Spółką i tylko zgodnie z poleceniami Spółki.
Spółka nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych do państw trzecich.
4.
Jak długo dane będą przetwarzane
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez Spółkę do czasu wniesienia przez Pana/Panią sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że wcześniej ustanie cel przetwarzania. Sprzeciw może Pan/Pani wnieść, kontaktując się ze Spółką mailowo: biuro@taxpoint.pl lub korespondencyjnie na adres wskazany w pkt 1 powyżej.
5.
Czy przekazanie danych jest konieczne?
Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania będzie skutkować brakiem możliwości przesyłania Panu/Pani ww. informacji marketingowych i handlowych.
6.
Jakie ma Pan/Pani uprawnienia
Na warunkach wskazanych w Rozporządzeniu ma Pan/Pani prawo dostępu do Pana/Pani danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Ma Pan/Pani prawo wnieść skargę do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych przez Spółkę będzie naruszało postanowienia Rozporządzenia.
7.
Profilowanie
Spółka nie planuje podejmować decyzji, które opierać się będą wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, Pana/Pani danych osobowych oraz wywoływać wobec Pana/Pani skutki prawne lub w podobny sposób na Pana/Panią wpływać.
1.
Administrator danych osobowych
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Taxpoint sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Prądnicka 4, 30-002 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa — Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000301855, NIP 9452099237, kapitał zakładowy:
70.000,00 PLN (dalej: „Spółka”)
Może się Pan/Pani skontaktować ze Spółką poprzez wskazany powyżej adres lub mailowo: biuro@taxpoint.pl.
2.
W jakim celu dane są przetwarzane?
Pana/Pani dane osobowe tj. imię i nazwisko, nazwa firmy, adres e-mail oraz inne dane, które poda Pan/Pani w formularzu kontaktowym, będą przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną nam wiadomość na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia, tj. w ramach realizacji prawnie uzasadnionego interesu
Spółki polegającego na możliwości przekazania odpowiedzi na pytanie dotyczące naszej działalności gospodarczej lub nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji w ramach działalności gospodarczej.
W przypadku zamiaru lub konieczności przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w innych celach niż wskazane powyżej, Spółka zobowiązana będzie do wykazania odpowiedniej podstawy prawnej takiego przetwarzania.
3.
Komu dane mogą być udostępniane?
Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane przez Spółkę osobom trzecim, w tym innym spółkom z Grupy Taxpoint, do której należy Spółka oraz zaufanym współpracownikom Spółki (firmie świadczącej usługi IT, współpracownikom B2B itp.); podmioty te mogą przetwarzać Pana/Pani dane osobowe na podstawie umowy zawartej ze Spółką i tylko zgodnie z poleceniami Spółki.
Spółka nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych do państw trzecich.
4.
Jak długo dane będą przetwarzane
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez Spółkę w okresie utrzymywania bieżących relacji, np. odpowiedzi na zapytanie, przedstawienia oferty współpracy, wymiany korespondencji a po ustaniu relacji do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z ww. relacji; w każdym przypadku jednak zaprzestaniemy przetwarzania danych osobowych po zgłoszeniu skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania. Sprzeciw może Pan/Pani wnieść, kontaktując się ze Spółką mailowo: biuro@taxpoint.pl lub korespondencyjnie na adres wskazany w pkt 1 powyżej.
5.
Czy przekazanie danych jest konieczne?
Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa podania imienia i nazwiska oraz adresu e-mail będzie skutkować brakiem możliwości nawiązania z nami kontaktu.
6.
Jakie ma Pan/Pani uprawnienia
Na warunkach wskazanych w Rozporządzeniu ma Pan/Pani prawo dostępu do Pana/Pani danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania.
Ma Pan/Pani prawo wnieść skargę do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych przez Spółkę będzie naruszało postanowienia Rozporządzenia.
7.
Profilowanie
Spółka nie planuje podejmować decyzji, które opierać się będą wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, Pana/Pani danych osobowych oraz wywoływać wobec Pana/Pani skutki prawne lub w podobny sposób na Pana/Panią wpływać.
1.
Administrator danych osobowych
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Taxpoint sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Prądnicka 4, 30-002 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa — Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000301855, NIP 9452099237, kapitał zakładowy: 70.000,00 PLN (dalej: „Spółka”).
Może się Pan/Pani skontaktować ze Spółką poprzez wskazany powyżej adres lub mailowo: biuro@taxpoint.pl.
2.
W jakim celu dane są przetwarzane?
Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w Spółce na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia w związku z art. 22 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy; jeśli zechce nam Pan/Pani przekazać informacje wykraczające poza zakres wynikający z powyższych przepisów lub wyrazi chęć udziału w rekrutacjach prowadzonych przez Spółkę w przyszłości, Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą wówczas w oparciu o udzieloną przez Pana/Panią zgodę na postawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.
Może Pan/Pani cofnąć swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie, informując nas o tym osobiście, drogą mailową (biuro@taxpoint.pl) lub pisemnie na adres wskazany w pkt 1 powyżej; wycofanie Pana/Pani zgody będzie pozostawało bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przez Spółkę, dokonanego na podstawie Pańskiej zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku zamiaru lub konieczności przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w innych celach niż wskazane powyżej, Spółka zobowiązana będzie do wykazania odpowiedniej podstawy prawnej takiego przetwarzania.
3.
Komu dane mogą być przekazywane?
Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane przez Spółkę osobom trzecim, w tym innym spółkom powiązanym, zaufanym współpracownikom Spółki (firmie świadczącej usługi IT, firmie świadczącej usługi HR itp.); podmioty te przetwarzają dane na podstawie umowy zawartej ze Spółką i tylko zgodnie z poleceniami Spółki.
Spółka nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych do państw trzecich.
4.
Czy przekazanie danych jest konieczne?
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania będzie skutkowała brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym w Spółce.
5.
Jak długo dane będą przetwarzane?
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez Spółkę do czasu zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko, a w przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, maksymalnie przez okres 1 roku od momentu zakończenia rekrutacji, w której Pan/Pani brał/-a udział.
6.
Jakie ma Pan/Pani uprawnienia?
Ma Pan/Pani prawo dostępu do Pana/Pani danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania i żądania ich przeniesienia do innego administratora danych osobowych, jeśli przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
Ma Pan/Pani prawo wnieść skargę do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych przez Spółkę będzie naruszało postanowienia Rozporządzenia.
7.
Profilowanie
Spółka nie planuje podejmować decyzji, które opierać się będą wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, Pana/Pani danych osobowych oraz wywoływać wobec Pana/Pani skutki prawne lub w podobny sposób na Pana/Panią wpływać.
Strona internetowa Spółki korzysta wyłącznie z niezbędnych plików cookies, które umożliwiają jej prawidłowe funkcjonowanie oraz podstawową obsługę sesji użytkownika. Nie wykorzystujemy cookies w celach marketingowych, analitycznych ani do profilowania odwiedzających.
1.
Czym są pliki cookies?
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika podczas korzystania ze strony internetowej. Zawierają one najczęściej nazwę domeny, z której pochodzą, czas ich przechowywania oraz unikalny identyfikator.
2.
W jakim celu wykorzystywane są pliki cookies na stronie Spółki?
Cookies są wykorzystywane wyłącznie w celu:
a) zapewnienia prawidłowego działania i możliwości poruszania się po stronie,
b) utrzymania sesji użytkownika podczas poruszania się po stronie,
c) wyświetlenia jednorazowych komunikatów informacyjnych i zapobieżenia ich ponownemu pojawianiu się.
d) zapewnienia ochrony przed masowym, automatycznym ruchem sieciowym pochodzącym od botów lub innych zautomatyzowanych systemów, w celu utrzymania bezpieczeństwa i dostępności strony.
Powyższe pliki cookies są niezbędne do działania strony, a ich wyłączenie uniemożliwiłoby albo istotnie utrudniłoby korzystanie z niej.
3.
Jak długo pliki cookies są przechowywane w przeglądarce?
Wykorzystujemy wyłącznie pliki cookies sesyjne, które przechowywane są na urządzeniu użytkownika do zakończenia sesji danej przeglądarki. Po tym czasie informacje te są trwale usuwane z pamięci urządzenia.
4.
Czy Spółka wykorzystuje pliki cookies do celów analitycznych, reklamowych lub profilowania?
Nie. Spółka nie stosuje żadnych plików cookies w celach analitycznych, marketingowych ani do profilowania użytkowników. Strona nie korzysta z narzędzi takich jak Google Analytics, Facebook Pixel, YouTube, Google Ads, ani podobnych usług podmiotów trzecich.
5.
Czy Spółka gromadzi inne dane techniczne związane z odwiedzinami strony?
Tak. W logach serwera mogą być automatycznie zapisywane dane techniczne, takie jak adres IP, data i godzina połączenia, typ przeglądarki i system operacyjny. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celach statystycznych, administracyjnych oraz zapewnienia bezpieczeństwa strony. Informacje te nie są kojarzone z konkretnymi osobami i nie pozwalają na ich identyfikację. Dane te nie są też udostępniane osobom trzecim ani wykorzystywane do innych celów.
6.
Czy użytkownik może samodzielnie zarządzać plikami cookies?
Uprawnienie do przechowywania i uzyskiwania dostępu do plików cookies wynika z wyrażonej przez użytkownika Strony zgody Użytkownik może w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej w taki sposób, aby:
a) całkowicie zablokować zapisywanie plików cookies,
b) otrzymywać powiadomienia o ich zapisie,
c) usuwać wcześniej zapisane cookies.
Pliki cookies wykorzystywane na stronie nie są szkodliwe, dlatego zalecamy niewyłączanie ich obsługi w przeglądarkach. Zmiana ustawień może bowiem wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie niektórych elementów strony. Jednocześnie nie odpowiadamy za zawartość plików cookies wysyłanych przez inne strony internetowe, do których linki mogą być umieszczone na stronie.
Przykładowe instrukcje dla najczęściej używanych przeglądarek:
a) Google Chrome
b) Mozilla Firefox
c) Safari
d) Opera
e) Microsoft Edge