Ta strona wykorzystuje pliki cookies do prawidłowego działania i analizy ruchu – kontynuując korzystanie, wyrażasz zgodę na ich użycie.
10.07.2025

Jak przesłać pracownikowi PIT-11? Wyjaśnienia Ministerstwa Finansów

Magdalena Pancewicz
Natalia Stanek

Pracodawcy działający jako płatnicy, którzy są zobowiązani do sporządzania i przekazywania formularza PIT-11, wciąż mają pewne wątpliwości co do tego, w jaki sposób należy dostarczyć ten dokument do pracowników. W odpowiedzi na te wątpliwości, Ministerstwo Finansów wskazało w objaśnieniach z dnia 27 czerwca 2025 r., że pracodawcy nie muszą wysyłać PIT-11 listem poleconym, nawet jeśli pracownik nie odbierze go osobiście.

Blog

Na blogu Taxpoint of View znajdziesz praktyczne wskazówki, aktualności i komentarze do zmian w prawie i podatkach. Zajrzyj, jeśli cenisz konkrety podane w przystępny sposób – wiedza to nasz codzienny punkt widzenia!